helg

I fredags skyndade jag mig hem från skolan och åkte in till linköping efter bara en timme hemma. va hemma hos sara runt halv 3. vi gjorde oss iordning och va hemma hos anna mellan 3 och halv 4 tror jag. där va det förfest :D zandra och matilda kom dit också, alltid lika trevligt! :D det blev ju min overallsinvigning också kan man nästan säga :D alla påpekade att den va väldigt ren och jaa, den blir inte så smytsig om man har den i garderoben hela tiden :P

gick till colonia som ligger precis vid märkesbacken på campus. där satte vi oss i gräset och fortsatte festen i solen :D så jäkla skönt! efter ett tag blev det dock kallt så jag lånade saras cykel och cyklade hem till henne och hämtade min jacka. när jag kom tillbaka så hade dom andra precis gått till startfesten för SOF så jag hängde på. ingen vidare startfest men det blir vad man gör det till :P

gick hem till sara efter startfesten och käkade spagetti med köttbullar, jag va vrålhungrig! en massa folk blev det där iallafall och runt halv 00 så gick vi mot kravallen. kö va det utanför men jag och zandra såg några SVPare och ställde oss vid dom. två läkare stog det framför oss med som vi började prata med.
jag gick hem runt halv 2 och va hos sara runt 2, hon stensov när jag kom :P

va uppe innan 10 igår tror jag :D kollade lite på tv och bestämde att jag skulle med bussen vid 11 så jag skulle hinna med tåget halv 12 och det gjorde jag :D när jag stog och väntade på bussen i rys å kom det fram en neger till mig och började prata på knackig engelska :P han fråhade om jag bodde här och bla bla bla :P sen sa han att han tyckte att jag var väldigt fin :P han själv kom från nigeria och tyckte det va kallt ute (jag hade linne och shorts). då sa jag "jag ser det" för han hade fleecetröja och dunväst på sig i solen :P

igår blev det lugnt. gick upp till annike och va där en stund. solade och fick lite färg :D woho! tänkte sola idag med, snart 13 grader i skuggan :D får hoppas att det stiger mer tills klockan blir 12. tänkte plugga lite nu fram tills dess.

blir en lugn kväll idag med, robinson på tv ju :D får vi inte missa!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0