hår

som jag sa i ett inlägg tidigare (tror jag) så blev håret gult och inte blont :( så jag har gått med mötta idag i skolan, eller på tentan rättare sagt. dock sitter jag med resten av blonderingen i håret nu och ska snart skölja ur :D hoppas det blir bättre! ska hoppa in i duschen samtidigt och ta silverschampo med, hoppas hoppas!

tentan då. det känns bra. eller dom 2 frågorna jag skrev själv och svarade på känns bra, svaren iallafall sen kan jag ju omöjligt veta om själva frågan är bra :S dom andra frågorna gick nog också bra :) hoppas det! nån fråga om tystnadsplikt och i vilken lag det stod om och jag har bara hört talas om sekretsslagen och att det står i den så jag beskrev den, hoppas det är rätt. sen va det  nån om hygien och vad som stod i lagen om det. hade inte pluggat på just den lagen tyvärr (alltid något man missar) men jag skrev ner lite om vad vi sagt på färdighetsträningen för det borde ju komma därifrån? och det som stog i boken med så hoppas på den med :) sen va det en fråga om ssk etiska principer som skulle vart på förra tentan men det tog dom med här nu med :O kom inte ihåg riktigt allt men lite, hoppas på ett par poäng där med. man kan få max 60p på tentan och man måste ha 36 för att bli godkänd. är mina frågor bra så är jag ganska säker på ett G :D bara dom två gav nämligen 26 poäng. men man kan aldrig vara säker när det gäller sånnahär prov, tyvärr. om 3 veckor borde vi få svaren från den tentan iallafall. på måndag börjar nästa tentaplugg till medicintentan :O mastigt!

har massor att göra hemma nu med. gustavs mamma ska ha vårat TV bord och vetrinskåp så ska vi ta kims TV bänk och en hylla och lite till istället nu när han ska flytta till spanien så det ska vi greja med idag. gustav och kim kommer nog med TV nänken snart. ska packa allt som ska med till sara också inför kvällen, ska sova där. måste tagga till tills kravallen ikväll med :D bara håret blir bra så ska väl allt lösa sig :D i värsta vall får jag väl köpa en till hårfärg fast blekning och inte blondering.

nej, nu har det suttit i i 45 minuter vilket är maxtiden på mörkbrunt hår vilket jag ju inte har :P men antar att håret inte trillar av för att man har ljusare :P duschen kallar. kommer blid om det blir bra :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0