greys

missade ju greys anatomy igår eftersom gustav skulle kolla på fotbollen så han laddade ner det åt mig nu och guuuuuuud vad bra det va :D grät på slutet för det va så lyckligt! aaaaaaaaaaaaaah! nu längtar jag till nästa onsdag, då är det tyvärr sista avsnittet för säsongen men jag måste se fortsättningen :D Greys är den bästa serin som någonsin gjorts :D man kanske skulle ta och köpa boxen?

Meredith och Derek skulle gift sig men eftersom Issie blir sämre så bestämmer dom att hon ska få gifta sig med Alex istället :D tror nog man måste ha följt serien för att fårstå och för att tycka det är så lyckligt så man gråter som jag :P men här är klippet iallafall från när dom är i kyrkan.


Kommentarer
Postat av: sara

jag grät också!

2009-05-29 @ 09:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0