förhörd

okej, nu har gustav förhört mig på lite allt möjligt, jättesnällt av honom :D allt han frågade kunde jag svara på så det känns bra iallafall, nu får vi bara hoppas på att jag får dom perfekta problemomsrådena imorgon på tentan :)
ska läsa igenom allt en gång till på tåget imorgon, ska åka 6.28 från mjölby :O är framme 7.20 typ men jag måste vara där kvart i 8 för den börjar 8. detta betyder att jag ska upp halv 6 imorgon för att hinna ut med barro en kort sväng innan jag åker. kommer vara helt död! lär bli sköna kläder imorgon, leggins eller nått sånt :) har ju inte snygga mjukisar som jag kan ha :S

ska snart hoppa in i duschen med, ska bara käka en macka först. missar greys idag med :'( gustav ska se på fotboll. får ladda ner avsnittet eller nått :)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0