flaket

åkte in till linköping för att hjäpa till att lasta på flaket, va där innan 16 tror jag :) dom skulle börja lasta kl 15 men icke, inga flak förrns typ kl 17 eller nått :O dom som hade hand om det sa att vi skulle lasta innan 19 iallafall men vid 16 så va det ju aslångtid kvar! halv 19 så säger dom att det är 10 minuter kvar om inte tidigare till och med. sen säger några andra att dom som är kvar skulle få lasta kl 20.30 eller kl 9 imorgonbitti :O vafaan! det va kanske 5 bidrag kvar av kanske 40 st och vi va ett av dom, några hade gett upp och gått därifrån.
själv gav jag upp vid kanske kvart över 19 eller nått. hade ingen jacka och jag frös som ett as!

imorgon hämtar pappa och sven upp mig halv 10 om dom är här då annars tar jag tåget. ska vara hos sara kl 10. har lämnat mina grejer där idag så jag ska bara göra mig iordning sen åker vi in till tinnerbäcksbadet för att fixa det sista med flaket :) om dom nu får lasta på idag vem vet? ska ringa sen och höra.

tror barros mage är bättre nu iallafall :D han bajsade när jag släppte av honom och gustav hos gustavs mamma sen dess har han inte bajsat, alltså på snart 5 timmar, kanon :D och nu ligger han och sover, är helt slut. visar inga tecken på att vilja gå ut så jag väntar lite, ska ta en dusch åså innan. han har i och för sig inte ätit ett skit av sin mat idag :( men han känner väl av att hans mage är kass nu, druckit har han gjort iallafall så det är bra :)

då ska man väl börja ladda inför imorgon nu då :D är redan pepp!!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vet ni om Barro har ätit något olämpligt?

Vilken tur att du gick ut med honom, så du inte gjorde som Stefan brukade när Tessu kom och gnydde

"Gå och lägg dig" Stackars liten Barro.

Kram

2009-05-18 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0