Barro

svar till mamma: jag kan fixa kort på mina skor om du vill :D tror dock inte att alla får plats på samma :P

kl 03.05 inatt så vaknade jag av att barro gnydde som fasen :O han gav sig inte heller. jag tänkte att han kanske behävde gå ut för det lät så på hans gnyande så jag klädde på mig och guud vad ivrig han blev, fram och tillbaka till dörren åså. väl ute så kom vi inte ens av parkeringen innan han bajsade, löst va det med. sen bajsade han igen :O men sen va det slut så vi gick in. kvart i 6 var det dags igen, gustav hade precis gått till jobbet så det va bara att pallra sig upp igen. han inte ens upp till parken innan han satte sig ner stackarn :( det bara rann. sen en gång till uppe i parken. halv 8 innan jag skulle till skolan så va det dags igen så vi gick ut men sen gick ju jag. stängde in till vardagsrummet fall han skulle behöva bajsa inne så han inte skulle göra det där. gustav kom hem halv 12 och gick ut med han på en gång. han hade iallafall inte bajsat inne :D så duktig!

nu sitter han och flåsar igen så vi ska ta en sväng till stan med honom. behöver till systemet ändå och inhandla alkohol tills imorgon :)

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0