aktionspotentialen

började kvart över 8 idag så det blev till att gå upp tidigt. fick dock sällskap av sanna på tåget, trevligt :D synd bara att hon gick av i lkpg. höll på att somna på tåget när vi lämnade likpg.

mellan våra två föreläsningar idag så hade vi 2 timmars föreläsning så jag satte mig i en fotölj i biblioteket för att plugga lite, lästa igenom kompendiet en gång sen läste jag lite olika men motivationen var borta då med, ska ta atg i det imorgon men jag tycker ändå att jag kan allt bra, kanske är därför det är så tråkigt?
sista föreläsningen va på 3 timmar :O gick jäkligt fort ändå för det är ju så intressant :D pratade om aktionspotentialen idag så nu vet jag vad som händer när vi rör på oss och även när vi bara står stilla :D hade lite tillämpning på kramp också, jajemen, jag vet vad som händer :P dock finns det olika sorters kramp och hon sa aldrig vilken vi hade tillämpning på men kram iallafall :D hon nämde dock kramp man kan få när man tränar så det var kanske det :)

det har fortfarande inte kommit något om tentan än, kanske imorgon då. på tal om imorgon så ska jag till tandläkaren :P dom ringde idag och hade en ledig tid imorgon som jag tog, är ju ledig imorgon så det passade bra :D 90 kr kommer det kosta bara. dom stod ju på skolan och erbjöd alla studenter en undersökning för 90 kr och det tackade man ju inte nej till :D hoppas bara dom har skrivit ner det nånstans att det är 90 den ska kosta annars ska jag klaga! läste på deras hemsida att en undersökning går på max 490 så det är ju ändå inte farligt :)

nu ska jag fixa mat, thaigryta :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle bott kvar i västergötland, gratis tandläkare tills året man yfller 22:P haha

2009-05-06 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0