åååååååååååååååååh!

kom ut ur duschen förut och vad ser jag inte? jo, barro med mina ilägg, i flera delar! fan vad arg jag blev! mitt enda par! hela hälen va typ borta på båda :O vi stängde in han i köket i nån timme tills jag tröttnade på hans gnyande.

får se hur det går att använda skor utan ilägg men jag använder dom iofs bara när jag tränar men det va ju då jag brukade få ont i knäna och hälarna. men men, jag tränar ju inte lika mycket som då och inte samma träning heller. ska kolla upp nu vad ett par nya kostar men utan remiss + att jag är över 20 nu så lär det väl gå på en hel del :S ååååååååh! kunde han inte ha bitit sönder ett par skor eller nått som inte är lika dyra och lättare att få tag på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0