våfflor

gick upp kl 6 imorse och åkte till skolan bara för att få reda på att första föreläsningen om komminukation var inställd :O aja, fick en del annat gjort under tiden även fast jag inte hade några böcker eller så med mig.
andra förleläsningen handlade om cellkommunikation. inte så värst intressant om jag ska vara ärlig. man fattade allt hon sa men så är det alla svåra ord! :O epitelvävnad som är uppbygd av edotelceller och så fortsatte det under resten av föreläsningen också :P

hade 2 timmar att ha ihjäl tills färdighetsträningen skulle börja. käkade mat och sen letade jag vidare efter bra böcker till min litteraturstudie i biblioteket. hittade ett examensarbete och en bok :D nöjd!
vi blev bjudna på vofflor på lunchen idag med :D mmmm! inga stora bitar utan lite var bara men det räckte gott och väl :D

på färdighetsträningen idag fick vi reda på att man måste gå på alla om man ska få sina poäng som man behöver och det gör man ju, viktigt viktigt med andra ord!
vi hade introduktion av patientsängen och handhygien. vi fick testa alla möjliga funktioner på sängen så nu är jag proffs på det med :P blev också proffs på att tvätta händerna på ett korrekt sätt enligt socialstyrelsen, det ni :D

ska plugga nu i 2 timmar tänkte jag, sen ska jag ut med barro och sen blir det tv och sen läggdags :)

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0