usch!

min mage känns verkligen som en bulldeg och jag hatar det! därför har jag bestämt mig för att abslida 3 gånger i veckan fram till sommaren :D vi får väl se hur det går med den saken för efter första gången så får man sån jäkla träningsverk så man knappt kan skratta på en vecka och efter det är saken bortglömd :S måste se till att pina mig igenom dom första gångerna hur ont det än gör för efter det så går det enkelt :D

abslida nu då, sen en räserdusch och efter det är det premiär för diagnos okänd eller okänd diagnos, välj själva :P och efter det blir det greys :D yammi!

btw, fick min bok som jag beställt idag med, fysiologi och anatomi, intressant!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0