träning

var i göteborg i helgen som sagt. vi va och hälsade på kims ex från malaga och hennes kompis :D skitkul hade vi! på fredagen blev det förfest hemma hos dom i Tuve utanför säve i göteborg. det fick bli taxi in till stan iallafall, inte så farligt dyrt när vi väl delade allihp, 50 kr var eller nått. när taxin kom så fick jag bråttom, sist ut för jag fick knappt på mig skorna :P sprang ner för trappan och trillade ner för hälften typ :P klantingt! fick ont i ena foten men onykter som jag va så sket jag i det.
väl inne i göteborg så gick vi till park lane på avenyn men vi gick därifrån igen och drog till valand istället. jonas hade tydligen fått gratisbiljett in på valand men det hade han glömt så vi betalade 100 kr var i inträde, haha! han hittade fribiljetten som gälde för 4 i sin ficka på morgonen :P
fullt ös inne på valand, skitkul hade vi! träffade therese med utanför en sväng :D jättekul att träffa dig igen!! kände dock dagen efter att jag antgligen gjorde bort mig lite men det bjuder jag på :D
när vi gick från valand va klockan typ 1 bara :O kändes som den va mer, såg dagen efter att den inte va mer när jag kollade kvittot från burger king. vi gick dit och käkade innan vi åkte. självklart trillade jag i trappan där med bland allt folk :P tror jag stukade handleden, fick rejält ont men det enda jag brydde mig om va hur pinsamt det va, haha!

på lördag morgon undrade kim vart bilnyckeln va för han hade gett den till mig. jag sa att den låg i min plånbok i min väska :D (hade sagt till honom dagen innan att plånboken har jag alltid koll på) men det gjorde den ju inte. plånboken va helt borta! ringde taxibolaget men den taxin va inte ute just då och han som körde oss jobbade inte så jag skulle återkomma, ringde burger king och frågade om dom hade fått in en plånbok och det hade dom :D som tur va så var det min plånbok dom hade fått in med :D
jag gustav kim och jonas satte oss på bussen in till stan för att shoppa lite och hämta plånboken. då upptäckte jag att mitt årskort inte längre låg i min jacka där jag alltid lägger det :S ett litet fack som bara årskortet får plats i typ. jag va helt säker på att jag lagt det där, jag gör ju jämt det.
när vi väl kom till burger king och jag fick min plånbok så va allt kvar i den, bilnyckeln med :D och mitt årskort låg där med :P man kan ju fråga sig varför jag bytt plats på det, jaja. tur i oturen får man väl säga.

idag har jag inte vart i skolan nånting. däremot så var jag tvungen att åka in till sjukhuset i nkpg för att vaccineras. det va ett par i klassen före mig och alla kom ut i smärta och sa att det gjorde skitont så när det va min tur att gå in så sa sjuksyrran "och här kommer en till som inte andas, är du rädd?" "nej, men nervös"
först fick jag testsprutan bot TBC. dom sprutar in något för att se om man redan har skydd mot det och det får jag reda på på torsdag annars får jag en spruta till. sen fick jag vaccinet mot hepatit B. kände inte när hon stack in nålen men när hon väl började spruta in vaccinet så sved det ganska mycket så jag ryckte till :P men ont kan jag ju inte påstå att det gjorde :P

har pluggat lite nu sen jag kom hem. va ute med barro för en stund sen jag och gustav. gick förbi supermarket och hämtade bläckpatronerna jag beställde så nu kan vi skriva ut igen :D
träffade linda och kim på supermarket med. lunda skulle iväg och träna sen och guuud vad sugen jag blev också. så jag ska med sen och fixa årskort som dom tydligen drar för lite varje månad och som man kan säga upp när man vill :D woho! så snart ska jag iväg på body pump, ska bli kul! tillgång till bad och gym har man med så det är bra. slipper jag springa ute i kylan aldeles ensam :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0