tränat

gick upp strax efter 9 imorse och satte på mig träningskläder och gick ut och sprang..i 10 minuter, hahaha! en bra början iallafall tycker jag för jag va helt slut när jag kom in igen. kroppen har ju inte riktigt hämtat sig från cellgifterna än så det är väl inte så konstigt. jag vill ha tillbaka min kondition som jag hade när jag spelade handboll :D då kunde man vara ute och springa i ett lugnt tempo hur länge som hellst kändes det som :D vi sprang ju alltid över 1 timme när vi hade våra löpträningar och det va inte speciellt jobbigt, tyckte jag då. ska kanske inte ha riktigt så höga mål men att kunna springa i 30 minuter utan paus är väl ett rimligt mål iallafall :D

ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning. bussen går 11.20 från mjölby och tar kanske 4 timmar till sthlm. tror båten skulle gå runt 18 ikväll och då blir det buffé :D mmm.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0