storgruppsfest!

läst lite i boken förut men sen va jag tvungen att gå på toa och då kom jag på att jag skulle ut och springa och att det va lika bra att göra det på en gång annars skulle jag inte orka :P sprang 15 minuter idag tror jag :D sprang iallafall lite längre. kändes skönt när man väl var hemma igen :D
gustav och jag tog en promenad med barro då så jag slapp ta av mig skorna och sen ta på dom igen. skitbra väder ute idag ju :D 4 grader i skuggan, inte illa!

nu ska jag snart duscha och packa ner lite saker sen ska jag och barro till linköping :D ska hem till sara och göra mig iordning där innan storgruppsfesten ikväll :D sen ska jag sova där efter också, wii!
är lite orolig för hur det ska gå med barro på tåget dock :S har bestämt att jag bara ska packa i min skolväska så jag slipper ha massa saker i händerna för jag lär ju ha fullt upp med barro. sen vet jag inte ens om jag får ta med han på bussen till ryd :O när sara åkte buss med honom när han va liten så fick hon betala extra för honom, kasst! så jag tror att det eventuellt kan bli en promenad, en jäkligt lång sådan!! tar väl kanske 1 timme från stationen till ryd om man hittar och jag hittar inte gångvägen :P sara får komma och möta mig nånstans, i gamla linköping kanske. antagligen så får jag duscha en gång till hemma hos sara för jag ska ju ha med mig kläder, nässesär (stavas det så?) och 4 cider + lite sprit, blir tungt att bära :S och så barro då såklart som ska dra så fort han ser en hund, bara det utan väskan hade fått mig varm i detta vädret. vet inte vad jag ska ta för jacka heller, hmm. dunjackan blir aldeles för varm om man ska gå till sara i solen och vårjackan lär bli kall ikväll men jag tror det blir vårjackan. jaja, det löser jag.

basgruppsförfest hos janni sen med :D ska vara där kl 16 och käka tacos och förfesta, ska bli skitkul! ska bränna ihop en partyskiva med :P alla skulle ta med varsin så stämningen blir på topp!

nu ska jag käka frulle.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0