sovmorgon

jag va skittrött när jag vaknade imorsemen tvingade mig upp trorts att jag hade sovmorgon. barro behövde ut och jag va tvungen att plugga, duscha och laga mat innan jag åker. tar tåget om 30 minuter.
idag ska vi diskutera våran artikel som vi använde oss av i rapporten + scenariot som vi skulle fixa själva som för övrigt va jättesvårt! kom på en bra frågeställning iallafall men jag antar att man måste ha minst 2 på tentan men övning ger fördighet :D

ska hem till sara efter skolan sen och hämta mina grejer. skolväskan och allt är där. skulle sminka mig nyss men allt smink är ju hos sara :S inte för att jag är sån som måste gå ut med smink för det skiter jag fullständigt i men idag kände jag för det :P

hoppas mamma har det bra i finland med. är väldigt avundsjuk vill jag lova! hade gärna åkt med men kunde inte :( morfar fyller 80 imorgon så det är därför hon är där. Hom och Kurt, hennes brorsta, tog partybåten över till åbo i lördag, haha :P Silja Galaxy :P jag frågade om dom hade öronproppar med sig och det hade dom.
igår fick jag ett mms från när dom va ute och åkte skoter :O jag vill också!!

nu ska jag till pendeln. resten av dagen blir plugg!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0