shopping

som jag skrev förut så gick jag till gina när jag slutat. hittade tröjan jag pratade om men den kostade 300 vilket jag tyckte va lite dyrt för tillfället tyvärr men så hittade jag en som jag redan har så jag köpte en likadan vit :D jag vet att vitt kanske inte är så praktiskt men jag har alla andra färger i princip :) och för att hitta den där tröjan så va jag tvungen att gå igenom nästan hela butiken och på vägen plockade jagh med mig en klänning och en randig kjol som jag bara va tvungen att testa!! :D skitsnygga! så jag gick från gina 700 kr fattigare men en kjol, en klänning och en tröja rikare :D så nu är klädseln till kryssningen på torsdag klar, kanon!


Framsidan (mitten) och baksidan (höger) på klänningen.


japp, vi ska på kryssning. jag gustav kim sebastian och deras mamma :D ska bli jättekul! mindre roligt blir bussresan fram och tillbaka men man får väl stå ut :)

imorgon är jag ledig så då ska jag räserplugga det sista tänkte jag. jag kan allt men man kan kunna det ännu mer och bättre så man slipper ödsla värdefull tentatid på att tänka :P ska passa på att önska sara och therese lycka till på tentan imorgon :D kommer gå galant! och anna också föresten, lycka till!

är det något bra på tv idag kl 21? det är inte det va? jaja, jag kan nog bedriva tiden här med :D ska ut med barro på kvällspromenad sen tänkte jag. ska fråga gustav om han vill gå med, hoppas det :D

till helgen kommer mamma och stefan med :D wii! vi ska nog ut och käka på lördagen, trevligt! Bishop arms eller något liknande. jag ska ha kött!! :P eller så kanske man skulle testa något man aldrig testat? får fundera på det.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

tack fajo, å lycka till i morgon kommer gå strålande=) puss

2009-03-10 @ 09:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0