saknad

det snöade när jag va ute med barro för en stund sedan :O inte mer snö nu tack! jag vill ha vår!!

igår när jag åkte in till stan från sara kom jag på att jag glömde min cider, hade väldans bråttom för vi hade varit ute ned barro innan. sara fick då sätta sig på nästa buss och åka in till stan och möta mig där :D väldigt snällt. gick hem till janni där resten av gänget var samlade, alla förutom elin och clas, synd att dom inte kunde vara med.
vi käkade tacos, skitgott! sen satt vi och pratade och spelade ölspel innan vi gick hem till hampus där storgruppsfesten skulle vara.
tyckte inte det va så värst roligt där faktiskt, vet inte varför. så mycket folk man inte känner, hög musik och massa gap, inte min grej riktigt. sitter hellre ner och tar det lugnt och pratar än att flänga runt till musik. tog bussen hem till sara halv 23 igen. vi gick och la oss ganska snabbt och jag somnade på en gång. dock så väckte barro oss innan 8 så strax efter 8 läste jag lite men barro gav sig inte, han satt och gnydde och gnydde :O han brukar aldrig ens vara vaken innan minst 9 ibland 10. fick nog tillslut och gick ut med han och det va nog tur för han va påväg att kissa i trappuppgången hos sara :S skönt med en promenad var det iallafall.

nu vaknade sara med så nu hoppas jag att vi ska käka frukost, är hungrig!

saknade gustav igår med! brukar sakna honom i skolan och när vi inte är med varandra men så som jag saknade honom igår brukar jag inte göra förutom när jag är i thn och han kvar i mjölby.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0