rapport

sitter och väntar på våran rapport ska vara klar så alla kan läsa den en gång till efter alla ändringar men den kommer aldrig :S vi har gjort en lista och går i turordning, gör ändringar och skickat till nästa så den som va sist skulle skicka till alla. förstår ni vad jag menar? iallafall, jag börjar bli lite stressad nu för jag är inte som dom andra som sitter uppe till 12-01 på nätterna utan jag går och lägger mig så jag orkar med skolan dagen efter :P

annike, sebastian och kim va här förut med. vi käkade glasstårta och bullar :D det va gott! nu ska jag och gustav äta hamburgare med pommes och sen blir det kex med ost till beck :D
imorgon börjar jag inte förrns 13.30 så jag ska sova en stund, sen ta barro och sen börja plugga till tentan :D äntligen kan jag koncentrera mig på bara den och inget annat! sköööönt! på tisdag är jag ledig och dom andra dagarna i veckan slutar jag typ 12 så jag har gott om tid till att plugga. och på tisdag nästa vecka, dan innan tentan, så är jag ledig :D oron för att inte hinna har gått över, jag har gott om tid men det kommer bli intensivt!

nu, maaaaaaaaaaaaaaaaat :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0