pluggdag

svar till therese: grejen är att bussarna ska gå var 10e minut från ryd men men igår va tydligen ett undantag :S

har pluggar i ca 3 timmar nu och det känns som en evighet :O kan över hälften av det jag måste kunna så det känns bra iallafall :D sitter och förhör mig själv och det går ganska bra. får se sen när gustav förhör mig igen hur det går då.

tror jag ska byta pluggande nu till mitt förbättrningsprojekt. vi ska ju skrava allt på en plakat och sätta upp på väggarna så annat folk kan läsa vad vi gjort, så som man gjorde i högstadiet ni vet? :P men men, måste man så måste man. har iallafall lämnat in rapporten för det så det slipper jag tänka på.
när den är klar ska jag nog kolla lite på tentagrejerna igen och sen blir det scenario. det förra gick väl sådär så jag får hoppas på att detta går bättre. lär ju ha saker att göra resten av dagen, synd bara att det är tråkiga saker. jag blir alltid så rastlös när jag gör tråkiga saker :P och när jag blir rastlös så måste jag hitta på något att göra och att småäta är tydligen en bra grej att göra då, not! har käkat en macka bara för att + 2 sport lunch grejer (som kexchoklad) och nu är jag redan ute efter nästa, haha! men nu ska jag lägga band på mig tills maten för det där med småätandet är verkligen inte bra! tur att det inte är så varje dag :O
jag och sara är nämligen bekanta med sitta-stilla-i-båten-en-tråkig-dag-på-sommaren-fenomenet :P det går typ ut på att ha tråkigt och trycka i sig godis en hel sommar och gå upp 5 kilo och tro mig, det är inte kul att försöka gå ner dom 5 kilona igen sen :S

tillbaka till pluggandet då

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0