Platå

igår skulle vi som sagt fira födelsedagen. tog tåget till linköping 12.08 för att möta upp emma sara och zandra på stationen. dom skulle hämta mig där och sedan åka vidare till laserdomen :D väl där mötte vi upp dom andra som också skulle vara med, fick lite information och blev indelade i lag sen var det bara att köra igång :D det va faktiskt ganska kul men jag har gjort roligare saker. kändes så meningslöst att försöka gömma sig för det andra laget när man blinkade som en julgran :P ganska omöjligt då. nät vi va klara så fick vi poängen och tyvärr så förlorade mitt lag. sen fick man se egna poäng med, vem man skjutit, vem som träffat mig, antal avfyrade skott, träffsäkerhet osv. jag kom på 11e plats av 13, haha! :P jag va med andra ord inge vidare. Grattis till emma dock som kom 2a :D

när vi satte oss i bilen och såg att klockan va 13.45 insåg vi att vi hade väldigt bråttom till systemet och att vi antagligen inte skulle hinna om vi tog det inne i stan så vi chansade på att det på tornby hade öppet längre vilket dom hade :D så vi tog en sväng där inne och sen handlade vi på coop inför kvällen. vi skulle käka tacos.
åkte tillbaka in till stan och mötte gustav. han skulle kolla på en vårjacka på HM och han hittade en väldans snygg :D tyckte dock inte att den passade till dom jeansen han hade just då men till ett par andra så går det nog bra :D

åkte hem till sara när vi va klara. emma och sara duschade och jag fixade maten, eller dom andra hjälpte med till och hackade grönsaker åså fast samtidigt som dom gjorde iordning sig. själv fick jag vänta med duschen till efter maten och då är man ju sådär seg så det va inte alls kul att duscha då :P

förfestade lite hos sara innan vi åkte. sara tog bussen 22.04 men vi andra åkte med den 30 minuter senare. sara skulle möta en på stan så hon blev inte lämnad av oss :P när vi kom fram va det världens kö till Platens som vi hade tänkt gå till och det va där sara och robin va. däremot va det ingen kö till Platå så vi gick in där :D synd bara att det är så dyrt med inträde + garderob :O 120 kr. emma köpte en drink till mig eftersom jag betalade hennes inträde :D tack så mycket! satte oss vid ett bord och pratade och hade kul :D
sen precis innan jag och gustav skulle gå för att hinna med tåget så gick vi upp och dansade och emma fick napp på en gång, haha! bandanan :P vet inte vad gustav gjorde men han fick världens blick av han med bandanan och sen gick han :P vi skrattade och blev lite glada att han äntligen gick men han va fasen lika snabb tillbaka, haha! sen va tyvärr vi tvugna att gå så jag undrar hur det gick för dom när vi gått, ska nog ta och ringa sen :D

käkade nudlar när vi kom hem, goott :P jag gick på toan och när jag va på toan så va gustav vaken för jag pratade med han. sen när jag va klar så tvättade jag bort sminket och gick in till sovrummet, då stensov gustav och snarkade å grejer :O haha! han va helt borta, jag försökte väcka honom men fick inget svar :P vi som hade tänkt ligga och prata lite men det böev inget med det :P

idag ska jag plugga lite och sen städa. gustavs mamma och lillebror kommer för att fika :) så jag måste köpa fika också, just det. så jag har en del att stå i men gustav får hjälpa till.
saknar barro med :O han är hos gustavs mamma nu så han slapp vara ensam igår. vill ha min tokiga hund här som vill upp i mitt knä och kolla ut genom fönstret!

om man skulle sätta igång då. bilder från kvällen kommer snart upp på dbd :D kanske här med, ska testa mitt nya bildredigerarprogram, Picasa och se om det är något att ha :D

Älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: emmak

jäkla bandanapöjk, han va ju bara jobbig! :P

2009-03-02 @ 16:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0