platå

igår spenderades dagen i linköping. sara skulle hitta en vårjacka så vi gick i affärer ett par timmar. fick en ram av mamma på ike att sätta mitt bal kort i :D sen fick jag ett nytt duschdraperi men bäst av allt, ett par nya skor :D :D rosaaktiga med blommor på och kilklack :D skitfina! lägger nog upp en bild sen om jag orkar.
åkte hem till sara när vi va klara, jag pch gustav tog en sväng med barro och dom andra gjorde iordning sig. jag fick låna kläder av sara eftersom jag glömde mina hemma i en påse innanför dörren :P typiskt mig! när alla va klara åkte vi till platå där vi bokat bord. maten va jättegod!! efterrätten va ocksås skitgod! kan verkligen rekommendera platås mat :D väl hemma igen så kollade vi på slutet av melodifestivalen. hade verkligen ingen aning om vem jag ville skulle vinna, så många bra som va med men jag tycker att låten som vann kan ha en bra chans i ryssland :D den va kanon!

kollade på en film på TV sen innan vi åkte tillbaka till mjölby.

idag har vi vart ute och kastat pinnar med barro i parken :D han hade verkligen rolgt, det syndes! smutsig blev han med så när vi kom in bytte jag om till bikinin och duschade honom. det tyckte han verkligen inte om. han tryckte sig mot dörren så slangen räckte inte så jag fick sätta på en hårdare stråle men det gick typ inte. gustav fick hjölpa mig :D när han öppnade dörren försökte barro smita ut men det gick inte :P världens pöl utanför badrummet med eftersom han stod så nära så det rann ut.
ville inte stå och dra i hans koppel själv. man vet ju hur hundar kan reagera i situationer som dom inte gillar och han bet tag i min hand när jag tog tag i halsbandet en gång. inte hårt men tillräckligt för att jag skulle fatta att han inte tyckte om det. gick mycket bättre när gustav kom sen :D
passade på att storstäda badrummet med så nu är det rent :D

sitter och syr på mitt namn på min overall med. har fått fast 2,5 bokstäver nu, så jag tänkte fortsätta nu så jag blir klar. tar en bild sen på den med.

älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0