pessimist

okänd diagnos va lika bra igår som avsnitten innan så jag är glad att jag inte somnade fast det va nära ett par gånger :P
hann läsa om cellkommunikationen innan tv tittande igår kväll så idag ska jag fortsätta med det autonoma nervsystemet sen får jag se om jag läser om det vi ska ha imorgon, cellmetabolism eller nått sånt var det tror jag.

det är så kul när man har gjort upp en budget för månaden för att se vad man behöver lägga sina pengar på och så får man massa pengar över fast man i princip skulle gå back när man skrev budgeten :D jag räknar alltid på att det ska kosta lite mer än vad det egentligen gör ifall att det kommer kosta mer av nån konstig anledning eller om jag är osäker helt enkelt :P vad kallar man det? prispessimist? jaja, tidspessimist är jag till 100% iallafall :P

tänkte ta en långpromenad med barro sen, hoppas gustav går med :D skönt ute nu ju! 1 + i skuggan nu till skillnad från vad det va imorse när jag gick till pendelt, 8 - va det då :S kaaallt!

ikväll gott folk får ni inte missa dokumentären på 4an kl 21.00 om Josef Fritzl! ett måste!! hur fan kan man göra så som han gjorde?! :O helt sjukt! men det är som jag alltid har sagt, det finns folk till allt.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0