partaj

seminarit i skolan idag gick bra. alla grupper hade bra och konstruktiv kritik att ge till varandra så nu ska vi bara ändra arbetet lite och lämna in det en sista gång :) frägan är bara när man ska ha tid med det? :S vi får nya saker att göra hela tiden, man hinner inte med.

hade tänkt åka till jönköping idag med. bestämde mig på tåget hem. ringde sara som redan va där och sa att jag tänkte komma så hon frågade sandra om det gick. och det gick jättebra men jag kunde inte gå med ut :( dom ska till Kåren och då hade dom behöft skriva upp mig på nån gästlista innan kl 14 och självklart ringde jag nån minut innan 14 så dom skulle inte hunnit :( synd!
så ikväll ska jag och gustav till jonas i linköping och festa lite. kims ex från malaga och hennes kompis sulle komma också så det blir nog kul :D

nu ska jag pluga lite innan det är dags att fixa mat osv. innan kvällen.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0