overall

idag slutade vi kl 11 men satt kvar i skolan för att förbereda seminariet som är imorgon. vi ska bedöma varandras fältstudier och vi har hittat massa att såga i den gruppen vi skulle granska :P dock ska vi försöka säga det till dom på ett bra sätt så det inte blir taskig stämning :D
vi skulle även förbereda oss för att säga vad våra brister med vårat egna arbete är så att alla vet att vi vet vad det är men vi ansåg att vi inte hade några större, bara lite smågrejer som inte ens skulle ta 1 minut att ändra :D kanon!

jag daniel henrik och clas satt kvar och pluggade i biblioteket efter det. tog en fiva precis innan clas och jag skulle gå, vi skulle med tåget, dock åt olika håll. jag skulle in till nkpg för att hämta min overall som äntligen kommit :D nu kan jag med gå på kravall! wiii!
sjuksköterskornas overaller är lila, skitsnyggt :P dock är det en annan lila än den på bilden, vet inte varför det inte blev samma, men men..
köpte ett märke att sy på med, Nolle-P VT 2009 :D kanon!



ikväll är det ett program på 1an som jag ska se 21.30. det är en dokumentärserie om människor som väntar på organtransplatationer. ikväll ska det handla om en kille på 9 år tror jag han va som väntar på sin 3e transplantation. har för mig det va levern han hade bytt 2 gånger innan :S och här tycker jag synd om mig själv som vart med om det jag vart med om medans den hör killen nog har det flera gånger värre :(

om man kanske skulle kolla på tv lite nu med. är hungrig igen men jag åt typ nyss :S åt iofs bara nudlar och wookgrönsaker :P kanske kan ta ett päron iallafall.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0