litteraturstudie

har inte så mycket att skriva egentligen, tyvärr.

har vart i skolan till12 idag, kilade förbi biblioteket när vi slutat för att låna en bok om kommunikation. gick sedan till tåget men klev av i linköping och tog bussen till tandläkaren som ligger vid tinnerbäcksbadet. gustav va där med sebastian idag nämligen. vi åkte ut till tornby för att byta våran dammsugare som inte ens är 2 veckor men redan paj :S det va inga problem utan vi fick en ny på en gång ;D kanon! gick till ikea och käkade korv innan vi åkte.

tog en promenad med barro från gustavs mamma med när vi lämnade bilen.

tänkte plugga så mycket jag hinner idag så jag slipper det på onsdag när jag är ledig :D ska börja med scenariot lite och sen göra klart litteratutstudien. läste klart boken imorse. ro utan åror av ulla-carin lindquist. har ni läst den? om inte så rekommenderar jag verkligen att ni gör det :D kanonbra! handlar om nyhetsankaret ulla-carin som gick bort i ALS, det måste ni ju ha hört om iallafall? hon va nyhetsuppläsare och reporter på rapport till 2003.

ett annat tips är lady gagas album med, kalas!

om man skulle sätta igång med pluggandet då

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0