kryssning

nu har jag precis vart ute och sprungit igen :D den här gången kändes det mycket bättre! skönt! var ju fortfarande trött när jag kom hem igen men det va inte alls lika jobbigt :D

ska vara hos sara kl 12. vi ska gå en sävng på stan och kolla lite. sen ikväll har vi bokat bord på Platå kl 18 :) vi ska ut och käka. mamma och stefan kom ju igår så det ska bli kul :D

till kryssningen då :D åkte från mjölby kl 11.20. bussen stannade i norrköping och plockade upp massa folk med. sen när vi bara åkte i kanske 30-45 minuter så stannar bussen vid en statoilmack, "nu tar vi paus i en timme" :O jag skrattade lite och sa "vad fasen kan man göra vid en statiolmack i en timme?" aja.
när vi kom fram till sthlm så fick vi vänta 1,5h på att få gå på båten, det va väl inte jättekul kanske :P när vi väl kom på båten så gick vi till baren och beställde öl och cider. sen gick vi till våra hytter som för övrigt inte ens va på samma våning :P jag och gustav fick en egen :D tack! när vi gjort oss iordning så va det dags för buffé. den va skitgod!! när jag stog i kön för att ta mat så känner jag någon som tar mig på röven. tänkte inte så mycket på det, trodde det va gustav så jag vände på mig och där står en helt främmande kille med världens flin och sägeh "hej". jag sa hej tillbaka men inte på det bästa sättet kanske. han fortsatte att le och gick därifrån, haha! när vi va mätta och belåtna så gick jag och gustav till våran hytt, jag skulle nämligen byta kläder :) sen blev det förfest i kims sebastians och annikes hytt. när vi gick därifrån satte vi oss i en ganska öppen pub och där satt vi resten av kvällen :D skittrevligt! vi sjöng karaeoke med, haha! 2 gånger också :D först "sommartoder" och sen "häng med på party" ojojoj vad kul!

frukost kl 8 på morgonen så det va bara att pallra sig upp men gud vilken god frukost :D blev proppmätt! jag och gustav gick till hytten efter och där låg jag i 3 timmar tror jag och halvsov och kollade på alpina cupen :) det va behövligt vill jag lova :P
va hemma i mjölby igen ganska exakt kl 20 igår. hämtade barro hos kim, jonas va redan där. han blev glad, det blev vi också :D har saknat min lilla kille!! 

nej, om man skulle hoppa in i ducschen då så man hinner med allt man ska innan vi åker.

älskar dig gustav!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0