kofta

har vart ute med barro för en stund sen, skönt väder ute idag :D solen skiner och det är ganska varmt. ska börja plugga om en stund och käka frukost. måste hinna duscha med. ska ta och väcka gustav och be han förhöra mig :D så kan jag göra annat samtidigt, smart!

börjar 13.30 idag. funderar på att gå till gina lite snabbt när jag slutar. behöver verkligen en ny stickad kofta. har sett att dom har sånna där :D min benvita som jag har nu är bedrövlig men jag älskar den :P knapparna lossnar snart + att barro har bitit bort den översta knappen :S har tänkt till lite och det är ganska pinsamt att ha den i skolan. tror inte att någon annan tänker på det men om jag tänker på det så är ju inte det så kul. som sagt, gina på vägen hem sen :D

om man skulle väcka gustav då :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0