jämför


fick en idé att jag skulle jämföra hur jag såg ut i början av alla behandlingar och nu efter för jag har sett en stoooooooooooor skillnad när jag är med på bild. förr kunde jag tycka att vissa bilder blev fula men nu kan jag inte vara med på bild utan att jag ser förjävlig ut. så jag tog en bild då och en nu.
ärligt talat, på vilken är jag snyggast? på den till höger ansträngde jag mig inte ens och den jag tog nyss tog jag om flera gånger för at få bra :( jag ser verkligen sjuk ut!! :O och jag har smink på bilden från idag :O fattar ni?! smink! och ändå ser jag sjuk ut! jag har alltså mascara och ögonbrynen är imålade! jämför det med den andra bilden där jag iofs också har mascara men inga imålade ögonbryn.
det ser inte ens ut som samma person ju :'(
hur länge ska jag behöva gå och pinas? hur lång tid tar det innan allt är tillbaka som innan? jag vill vara mig själv igen och inte gömma mig under en mössa eller keps. jag har bestämt redan nu att när mitt hår blir tillräckligt långt ska jag gå till en frisör och sätta i hårförlängning!!

usch, varför gjorde jag såhär för

Kommentarer
Postat av: therese

fia, du har precis besegrat en jävulsk sjukdom, inte dåligt av dig å vart så stark som du varit! å ditt hår kommer ju växa ut snart ju, till somamren hösten har du långt fint hår igen, har ju redan vuxit ut mkt! =) å sen dom bilderna över, så ser jag inte äns vilken som e innan å vilket som e efter, du e lika söt på båda! allt kommer bli bra sötis, du har ju hela livet framför dig (under den tiden ska vi ha mkt skoooj!;)) puss!

2009-03-05 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0