göteborg

imorgon bär det av mot göteborg så fort jag kommer hem från skolan :D ska bli skitkul! vi hade inte tänkt åka med först men vi ångrade oss idag :P skönt att komma bort över helgen.
ringde mamma med och frågade om hon kunde passa barro och det kunde hon såklart :D men sen när jag lagt på så hade kim och gustav ändrat sig och gustavs mamma skulle ta honom istället för dom ville helt plötsligt inte ta vägen förbi thn :(
ringde till mamma igen och sa att han skulle stanna hemma men det ville hon absolut inte så hon och stefan kommer och hämtar honom i götet när vi kommer fram :D så på söndag blir det en sväng genom trollhättan med, kuuul!

har precis käkat med. vi gjorde den där kyclinggrytan som sara tipsat om men paprika kyckling och cremefraiche å grejer :D blev jättegott! så nu har jag en till matlåda också, peerfekt!

och therese, om du läser detta så förbered dig på att hinna träffa mig nångång under helgen :D saknar ju dig!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

nämen vad orligt!=) just typiskt att jag ska på sittning imorgon sen åker tidigt på lördag till jönköping å e hemma sent, eller kanske kan komma ner till stan en sväng när ja kommer hem på lördag, va ska ni göra här?=)

puss!

2009-03-26 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0