god natt

nu har jag pluggat en stund, är klar med scenariot och hann börja på litteraturstudien :D känns bra.
käkade spagetti med köttbullar förut med och sen tog jag en sväng med barro, slipper gå med han kl 22 sen :P ska ju upp kl 6 imorgon med så jag ska sova snart, ska bara duscha först.

hittade efter lite sökning på internet en dokumentär om ulla-carin, hon som gjort boken. "Min kamp mot tiden" hette den så den har jag kollat på i en timme nu. hemskt vad ALS gör med kroppen :S inget jag skulle önska min värsta fiende, usch!

nu ska jag ta en räserdusch och sen blir det tv en stund innan jag stensomnar som vanligt :D

älskar dig gustav!

god natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0