god morgon

god morgon!
har en lång dag med massa plugg framför mig, tror jag iallafall. ska skriva klart litteraturstudien, är snart klar med den. den ska vara inne 6e maj men det är skönt att få det gjort :D
sen ska jag läsa fysiologi. måste gå igenom det vi gjorde på föreläsningen igår sen tänkte jag läsa igenom det vi ska göra imorgon och på fredag. eller det vi ska göra på fredag kanske jag ska läsa på imorgon så jag kommer ihåg det bättre? eller både och kanske ;D har ju som sagt tid.

13 minus va det ute inatt med :S kallt! kollade termometern förut. just nu är det -4 i skuggan. va ute med barro förut med, drog på mig gustavs stickade tröja, halsduk, vantar, dunjacka och mössa men höll på att svettas ihjäl när jag kom ut :P tänkte inte på att det va varmare i solen, klant!

just det, jag har ju lovat er bilden på mormor på taket :P fick dom av mamma igår och då upptcäkte jag att hon till och med har stövlar på sig :O livsfarligt ju och massa snö! hon hade ju kunnat halkat och slagit ihäl sig! fylde år gjorde hon igår med, grattis!! 82 år blev hon, drog iväg ett sms till henne men så sa mamma att hon inte vet hur man öppnar dom så jag skickade ett till morfar och då tog det inte lång tid innan hon ringde och tackade :D hon är så söt min mormor!



passade på att lägga in en bild på morfar också från hand 80årsdag för snart en månad sen :D saknar dom båda två!

nu ska jag käka frukost och sen blir det plugg. kanske lägger upp lite bilder sen från helgen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0