fika

var som sagt och fikade förut men inte bara med linda. kim gustav och carro va också med :D riktigt trevligt! tror vi satt i 2 timmar eller nått och pratade om allt möjligt!
sen började vi känna oss hungriga så vi gick till kvarnen och handlade. åkte hem till linda och lagade tacogratäng med natchochips (stavas?), skitgott och väldigt mättande!
inhandlade 2 tröjor från lindex med, kostade bara 129 kr styck så jag köpte en svart och en vit :D skitsnygga!

trängde in oss i lindas lilla bil vi fyra, snacka om trångt :P haha! fick skjuts hem jag och gustav. tog en sväng med barro så fort vi kom hem, han hade vart ensam i 4 timmar så han blev glad över att få komma ut. han haitta en stor pinne som han bar med sig och efter en stund vägrade han gå mer och ville hem men vi drog lite i honom och efter ett tag så jag han med sig :D

blev med andra ord inte så mycket pluggande idag. tänkte lägga mig och läsa lite fysiologi nu innan kl 20 då det braiga börjar på tv :D diagnos okänd och sen greys! onsdagar är heliga TV dagar för min del, inget rubbar min TVonsdag :P

kryssning den 13e juni med :D wohoo! skitkul! lördagen innan jag åker till trollhättan för att stanna hela sommaren. perfekt timing! vi blir tydligen massa folk, ska bli skitkul!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0