cykeltur

tro det eller ej men jag cyklade faktiskt till veterinären och tillbaka :D 2 mil! fyyy fan vad kallt det va :S skulle ha tagit ett underställ till på mig på överkroppen. hade inga långkallingar på mig utan bara träningsbrallor och min röv höll på att frysa till is :S usch! detta gör jag inte om, inte när det bara är max 2 grader ute iallafall. Segt som tusan va det att cykla på grusvägen med. den va sunkig och man skönk ner med cyklen. man skulle kunna jämföra det med att i ena stunden springa på asfalt och sedan på en tjockmatta :S mina ben va möra när jag kom hem men jag fick signaturen på vaccinationspappret som jag va ute efter sp nu är allt i sin ordning :D kanon!

nu ska jag ta en lååååååååånd varm dusch för att höja värmen i kroppen igen sen ska jag krypa ner framför TVn :) kl 20 ikväll är det ju Linda, haha! japp, jag följer det, skitkul ju :P efter det är det desperate housewifes, spännande slut förra gången tycker jag.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

du e så duktig sofia:D att de va jobbigt för dig däremot de förvånar mig, glömmer aldrig mina cykelturer med dig, rena marddrömmarna:P

lycka till idag =)

2009-03-11 @ 08:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0