chilinötter

va ute och sprang förut efter att vi kom hem från handlingen. tog en dusch och sen tog vi en promenad med barro på 45-50 minuter :D även fast vi handlat idag så visste vi inte vad vi ville äta så vi gick förbi hemköp och köpte en grillad kyckling och potatissallad :) goooott!
gick förbi biblioteket med eftersom vi ska läsa en bok som uppgift i skolan. frågade biblotikarien om dom hade nån bok som handlade om någon som råkar ut för en livshotande sjukdom och det hade dom :D fick med mig 2 böcker hem, kunde inte bestämma mig när jag va där :P båda är självbiografier. den ena är skriven av nyhetsreportern som dog för ett par år sedan i ALS, ro utan åror heter den och den andra är skriven av en förlamad kille. eller den är inte skriven skriven av honom, han kan bara blinka med ena ögat och utifrån det har han och den som skrivit boken gjort nått slags språk och på så sätt har den förlamade killen lyckats få ner sin berättelse, fjärilen i glaskupan hette den tror jag. bestämde mig för ro utan åror iallafall. har läst 50 sidor nu. bara 200 sidor i biken och texten är stor och boken liten, perfelt för mig :P kanske läser båda böckerna om jag hinner :D verkligen intressant men väldigt olyckligt.

vi köpte 1 kg chilinötter på supermarket förut med :P så jag har ätit lite nu när jag legat i sängen och läst. fick sluta nu när gustav ville kolla på tv.

den 8e april åker jag sara och barro och kanske gustav till thn över påsk :D woho! en onsdag alltså. vi åker efters skolan. så stannar vi till tisdag :D eller vi åker på tisdag morgon igen så vi får vara där hela måndagen med, ska bli skitkul!

ooh, jag åt årets första glass idag :D man fick 3 solera exotic för 12 kr på maxi så jag gustav och kim satt utanför i solen och njöt efter att vi handlat. om det inte hade blåst så hade det vart riktigt sönt :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkomna hem, vad roligt att ni stannar tills tisdagen,iom att vi kanske kör ut båten den helgen, så hinner vi träffas ändå.

9000 har varit på rekond den blev väldigt fin.

Kram

2009-03-21 @ 01:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0