uppe

klockan är nu 6.40 och jag ska inte gå förrns om 10 minuter så jag hinner dra iväg ett blogginlägg :) frågan är ju bara vad man ska skriva såhär tidigt? har ju inte hänt något på dagen än :P är ganska trött men det ger sig väl, ska lyssna på musik på pendeln så jag kanske somnar en stund. fast nej, jag tycker inte om att sova på pendeln, rätt vad det är så vaknar jag upp påväg tillbaka och missar nån timme i skolan :P not so good!

killing gänget hos philip och fredrik igår också. kan ju säga att jag sett bättre interjuver men det va ändå killing gänget :D

haha, snart kommer gustav bli arg på barro med :P han tog precis sin petflaska som gustav lagt i förnstret så han inte skulle nå den :P tänk er det ljudet när han tuggar på den såhär tidigt på morgonen, ska nog göra gustav en tjänst och ta den ifrån honom :P

nu ska jag kila

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0