tur!

var på jobbet strax innan 8 imorse. delade medicinen ensam och sen kollade Ann så allt stämde och det gjorde det :D sen fick jag dela ut den till dom boende när dom åt frukost :)
pratade med Mandana (ssk) sen och fick göra ett kunskapstest och det gick bra så nu har jag min delegation för medicin :D yes! lite längre fram så ska jag även få delegation för att ge insulinsprutor och kanske också kapillärprov :D skulle testat på mandana idag med apparaten unkade inte så vi ska ta det när jag börjar i slutet av juni :D hon tyckte det bara va bra att jag skulle få delegation på så mycket som möjligt så att jag kunde träna på det eftersom jag läser till ssk :D då skulle jag alltså redan kunna det när jag tex ska ut på praktik till hösten :D

fick hem min tenta på posten idag med. visste redan att jag va godkänd men jag va nyfiken på hur många poäng jag fått. jag fick 37 poäng av 62 och för att få G va man tvungen att få 37 :P snacka om tur eller, haha :D antagligen ar det tagit så lång tid för mig att få resultatet för jag fick U först men om man får U så ska examinatorn kolla igenom tentan med och då hade jag fått mer poäng och på så sätt blivit godkänd :D fick 35,5 poäng först. guuud vad arg jag hade blivit om det bara hade saknats 1,5 poäng! :O på förra tentan saknades det ju bara 2 så den måste jag göra om, men 2 ynka poäng, kom igen :P jag sätter den nästa gång :D

nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på TV. Hittade en snygg kavaj på lindex förut med som mamma köpte åt mig :D tack mamma!!! den ska användas flitigt i sommar vill jag lova!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0