trött

kim t kom och hämtade mig igår sen åkte vi till kim k. kollade på en film, Taken, den va kanon! :D äntligen en bra film :P den kan jag rekommendera. vid 23 så skulle vi gå ut. vi visste att lipz va stängt men när vi kom in till stan va det dött :P O'learys va stängt och det va typ ingen på sand. vi hämtade barro och gick ett varv runt spikön istället :) lång kvällspromenad, det gillar han :D åkte hem till kim k igen sen med inköpt cola. vi drog en film till, kommer inte ihåg vad den hette, den va väl sådär men helt okej. fick skjuts hem av kim t sen, tack! va väl hemma vid halv 3.
barro väckte mig runt 7 imorse så idag är jag trött, inte många timmars sömn men det ger sig :) ska ju inte börja jobba förrns om en vecka så :P

nu tittar solen fram med :D hoppas det spricker upp tills solen kommer till balkongen :) då ska jag sola i så fall!.

och förlåt älskling för igår :( har jättedåligt samvete! (skulle ringt gustav vär jag kom hem frå hunnebo och det va vid 18. glömde totalt bort, vet inte vad jag tänkte på :S kl 23 kom jag på det men då va det för sent. då hade han både skickat sms och ringt men det hade ju inte jag hört :( få hoppas han inte är allt för sur idag)

TV nu då kanske, om det för en gångs skull går nått bra kanske..annars har jag ju Paris Hilton inspelat från i tisdags :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0