trollhättan

idag bär det av till trollhättan :) vi vet inte riktigt när än, men nån gång.

ska ta och käka frukost nu snart. har vart vaken ett bra tag :S vaknade och kände mig verkligen utvilad och trodde att klockan va typ 10 :D så jag låg och drog mig en stund, halvsov. sen tänkte jag att jag nog skulle kolla vad klockan va, för den måste ha vart ialafalla efter kl 9. nej då, 8.06 stog den på :O åååååh! jag va verkligen hur pigg som hellst :O måste ha vart vaken sen 7 eller nått.

borde väcka gustav snart med :) borde nog ringa både mamma och pappa och säga att vi kommer hem idag, är inte säker på om dom vet. skickade ett sms till mamma förut men hon svarar inte.

barro bet precis av sitt ben på mitten med :D starka käkar? javisst!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0