tränat

nytränad och nyduschad :D skön känsla! har provat ut kläder tills imorgon så det är gjort eftersom jag ska upp tidigt, kl 6 står klockan på. ska hinna ut med barro med eftersom gustav ska jobba och då gå upp ännu tidigare.
bestämmer alltid kläder dagen innan om jag ska upp tidigt för ibland kan det ta tid och om jag bara slänger på mig något som jag i vanliga fall tycke rom så kanske det inte alls passar just den dagen :P så för att spara tid så är det dagen innan som gäller.

träningen idag va skitjobbig :O fattar inte varför jag inte orkade, brukar göra det. hade ätit ordentligt innan åså så det beror inte på det, konstigt. har träningsverk i magen med från igår :D göööööööööött!

säsongsavslutning för greys idag :( hoppas det är ett bra avsnitt. känenr på mig att jag kommer gråta idag med, dock så vet jag inte om det kommer bli av glädje eller sorg, hoppas på glädje som i förra avsnittet :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0