träna

ska snart åka och hämta sara, vi ska till sandhemsspåret och springa :D blir nog 3 km, sara får inte springa längre men det är nog bara bra för mig eftersom jag inte vart ute och sprungit på år och dar så jag måste ju börja nånstans :P

barro va jättejobbig imorse när stefan åkt till jobbet lite innan 7. han stog och gnydde och gav sig inte :O så jag gick upp för att kolla vad han ville men jag visste väl redan. hans ben såklart :P vi hade lagt det så han inte skulle tugga på det inatt så att vi skulle kunna sova men tji fick vi :P tog ner det åt honom och gick och la mig men han fortsatte att gny :O så jag gick upp igen och då står han och kollar upp mot där benet låg och tror det ligger något mer där :O haha, han håller fortfarande på :P

ikväll ska jag och sara till sandra och hennes pojkvän och käka tacos :D ska bli riktigt kul! länge sen jag träffade sandra nu så det är på tiden :D kl 19 ska vi infinna oss.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Zandra

Duktiga ni är som springer och grejar :) får nog med ta tag i det där. Ska snart åka till jobbet, börjar ju idag :/. Ni får hälsa Sandra ikväll från mig. Vi hörs väl av någon dag.

Puss puss

2009-06-10 @ 10:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0