surt

fick tentan idag och såg att jag bara två ynka poäng från G, kan det bli mer surt? hade dom vart lite klarare med att vi skulle beskriva medicinska saker också så hade jag fått G :O man skulle alltså ha beskrivit vad som påverkar högt och lågt blodtryck men jag ansåg att det hörde till medicintentan så jag sket i att skriva det. detta fick vi reda på idag alltså. hade det inte vart bättre att dom sagt sånt till oss innan tentan och inte efter?
hade jag bara fröklarat systoliskt och diastoliskt tryck så kanske jag fått två poäng till men som sagt, jag ansåg att det inte hörde till omvårdnad :(
på omtentan så ska jag skriva för mycket än för lite för dom sa iallafall att man inte kan få minuspoäng :D jag borde med andra ord klara omtentan :D peppar peppar!

svinkallt ute nu! regnat har det gjort med. va på pisshumör innan jag skulle med tåget. tog på mig det jag skulle ha i skolan och sedan gick jag och gustav ut med barro. gustav sa att det regnade lite så jag tog paraply men när vi kom ut så vräkte det ner! jag hade mina vita skor på mig som faktiskt fortfarande var vita (lägg märke till att jag skriver i dåtid). sen när vi kommer in så var jag stressad till tåget, var tvungen att byta skor, torka av dom andra så gott det gick och ja..ni vet hur man kan bli när man är stressad :P

nu ska vi käka spagetti med köttbullat! gott! sen ska jag slappa tills jag ska till träningen som börjar 18.15 :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0