sol

åkte hem till zandra igår så att jag va där kl 10. göte och berra hade redan kommit så vi åkte nästan på en gång. väl framme i hunnebo handlade vi på konsum och sen åkte vi till båten. där packade vi in det som inte skulle med till badplatsen och så gjorde vi iordning köttet. kl 12 låg vi och stekte :D tyvärr blev det aldrig någon direkt ro eftersom barro va med :( att han aldrig bara kan ligga och slöa :P när han försökte hoppa på en cyklist som gick förbi så fick jag nog så han och jag gick till båten och la oss på bryggan. som om det hjälpte, han låg ju inte stilla där heller så jag satte fast han i båten och där la han sig och sov :D gött!

grillade lite senare på dagen, såå gott! när vi va klara så diskade jag och sen gick vi mot räkboden, dom andra skulle ha räkor till kvällen. blev lite avundsjuk där, men men :P gick upp till konsum med för dom skulle ha en baguette också.
grillen hade kallnat när vi kom tillbaka så vi packade ihop och åkte hem, då va klockan strax efter 19 så vi hade vart där hela dagen :D skönt!



stannade på tallbacken för att skriva en byteslapp med sara och dom skrattade lite åt mig för jag hade fått väldigt mycket färg :D blev lite röd men inte alls lika mycket som jag brykar efter en heldag på kusten :D gjorde inte ens ont när jag skulle sova :P


idag har jag vart ute med barro, görvarmt ute radn vid 9 :Ohar dock ingen lust att gå ut och sola själv eftersom alla andra jobbar så jag får vänta tills solen kommer till balkongen och det blir tidigaste kl 13.
tror jag ska kolla på Paris på datorn eftersom jag missade det igår.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0