packat

nu har jag packat klart och jag undrar seriöst hur vi ska få plats med saras saker :S
jag har med mig en stor väska med massa kläder, en vanlig träningsväska med kläder, min skolaväska, min dator, en mindre väska med lite annat i, en ikea kasse med skor. sen ska barro ha med sig en egen väska med saker, sin säng och över 15 kg hundmat.

jag och gustav åker in till linköping och hämtar sara först och käkar lite hemma hos henne innan vi åker och packar in mina saker och barro. vi tar barro sist så han slipper sitta i bilen allt för länge, han tycker ju inte om att åka bil så mycket.

nu ska jag och gustav köra en omgång alfapet på datorn :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0