nervös

har precis gått upp och det första jag gjorde var att kolla min mail och studentportalen om mitt tentaresultat har kommit men det har det inte :S lite tidigt än tror jag. efter 12 nångång brukar det komma, dom är sega :P tror dock att jag inte lyckades skrapa ihop till 37 poäng som man måste ha för G men jag hoppas fortfarande såklart :D

ringde till veterinären nu med för att boka tid till röntgen åt barro :D den 10 augusti kl 8.00 ska han vara där, kanon! då får vi det gjort också :) dock så betyder detta att jag måste åka hem så fort jag slutat jobba på söndagen, eller jag behöver kanske inte stressa men hem måste jag iallafall :)

nej, nu ska jag kolla på TV en stund.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0