mjölby

svar till frida: jo dom brukar skriva resultatet på våra tentor med men jag kan inte hämta den :S jobbar den dagen så jag måste få resultatet på annat sätt, tror dock att det kommer nästa vecka.

svar till anomnym: jag skulle inte få gustav att åka för alla pengar i världen :P min pojkvän är lat :P

åkte hem igår, fick gasa lite extra från jönköping för att hinna hem så att jag kunde skjutsa gustav, eric och matte till ellen. hade fått åka ensam dit annars och då hade jag inte hittat för det låg inte så centralt om jag säger så :P men vi hade kul! måste köra den leken ikväll som vi gjorde igår :D istället för "jag har aldrig" så säger man ett påstående, vad som hellst, och håller man med så dricker man ur glaset :D blev roliga diskussioner igår :)

åkte hem vid halv 00 kanske. tog en sväng förbi david som hade 21 årsfest :D grattis! när jag kom så stod det en ambulans utanför :S ringde david men hade fel nummer, sen enida men hon tryckte bort mig men sen kom jag fram till elin iallafall så hon bad en tjej att komma ner och öppna porten. självklart va ambulansen hos daid, en tjej som fått knät ur led :S undra hur hon lyckades med det? hon fick syrgas eller lustgas för att minska smärtan. hon hade en sån där mask för munnen.
var kul att träffa eneida david elin och carro :D sen va det några till där men jag kände inte dom. körde folket till zebban sen föutom elin som skulle nån annanstan :P snacka om att dom andra blev lite sura :P men men.

idag har jag hämtat min mobil på ikano :D äntligen en vettig mobil!! åkte hem och käkade korv med bröd sen skulle jag hem :( körde på mindre än 2,5 h så det va lite trafik :D gött!

nu kom zandra hit så nu ska här festas! :D Lippan ikväll. wohoo!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0