lycka!!

JAG KLARADE TENTAN!!! :D :D gud vad glad jag blev!! jag som hade pluggat så hårt! det var jag värd :D nu slipper jag plugga i juli också och kan börja lite smått i augusti :D bara omtenta på omvårdnaden nu och den ska jag bara sätta! :D

undra om jag har legat på gränsen och att det är därför det tagit sån tid eller om det tagit tid att rätta allas? aja, skit samma :P huvudsaken är att jag blev godkänd :D sommaren är räddad!
nu får vi hoppas att dom kan skicka den till mig så att jag kan se hur många poäng jag fick och vad dom skrivit för kommentarer :)


kom hem från hunnebo för en stund sen :) har solat och haft det gött! när vi kom dit blåste det ganska kallt men när vi hade vart ute med barro så blev det typ vindstilla :D
nu ska jag bara duscha och sen ska vi grilla, mmmmm! kan inte bli på bättre humör denna kväll :D


sol i Hunnebo :D


barro va med

Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis gumman :D! Skönt att du inte behöver plugga så mkt. Ååå vill med till Hunnebo! Jaja vad ska man göra när man jobbar.. Hoppas ni hade en bra dag där ute :).

2009-06-15 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0