jobbat

idag har jag jobbat. vaknade av ett sms från gustav, "Michael Jackson dog inatt" stog det. skulle tro att ingen har missat :P en konstig känsla, blev lite chockad faktiskt. man kan inte riktigt fatta att han är död, r.i.p.

igår blev det film med therese. vi visste ju redan vilken vi ville se så det gick fort. åkte upp till henne och kollade :) filmen va helt okej, tror dock man hade hängt med mer om vi inte pratat så mycket men så blir det om man inte träffats på länge :D åkte hem nästan direkt efte filmen , både hon och jag skulle upp tidigt idag och jobba.

ska byta om nu och kila till systemet så jag inte glömmer det imorgon. ska hem till emma och grilla och ha det mysigt :D barro får också komma. efter det ska vi ut på Pråmen eller Lipz. vad ska man ta på sig? tror det blir kl'nning när vi ska ut och pums såklart! men när vi grillar kör jag nog på nått mer chill.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0