jobbat

barro låg och gnydde precis utanför mitt rum imorse. han började väl runt halv 5 och efter en timme fick jag nog så jag gick ut med honom en sväng. han käkade gräs som en kossa och bajsade inte förrns precis innan vi skulle gå in. kunde inte plocka upp heller för det va typ brunt vatten :S sen hade han spytt inatt med, undra vad han fått i sig nu :P det går väl över. får se hur det är nu när vi ska ut.

började 6.45 imorse. har delat mediciner idag :D tagit blodtryck, vart med när dom tagit blodsocker och sen tog jag blodsocker på mig själv och på emma :D hoppas jag får delegation på det med nu :D måste ha delegation för att ta blodtryck också så jag får väl säga till.
vi bakade på jobbet idag också :D blev riktigt gott! åt dock inte så mycket, bara massa socker i typ :P jag och emma ska göra paj lite senare, goooooott!

ska kila med barro nu :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0