jobba

vaknade av att nån utanför, antagligen dom från egirs, höll på med nått flak med galler :O lät som fasen, sen började dom klippa gräset utanför så jag gav upp med att sova.
gick ut med barro, regnade lite. släppte honom i parken men han kom typ 10 meter sen kom det en annan hund så jag kopplade honom. självklart så drog han så mycket han kunde. blir så arg på han då! gör skit ont i händerna med kopplet. aja, när dom hade försvunnit så släppte jag han igen, denna gången hann han sprinag lite till innan det kom upp nån lärare som satte upp en tipspromenad. självklart blev han nyfiken och drog och drog och drog! då fick jag nog så vi gick in!

om en vecka bär det av till trollhättan :) åker 5 dagar tidigare än vad jag tänkt men det är för att jag vill jobba mer. ska ringa och säga att jag vill jobba på midsommar också, ändå ingen som vet vad vi ska göra.

ska käka frukost nu sen ska jag ringa bemanningen och skriva upp mig där :D om nummrena finns kvar på mobilen förståss, tror inte det :( ett av dom i så fall men jag hade 3 :O både mammas och pappas mobilnummer är borta, bara hemnummret kvar. tur att jag kan dom i huvudet då :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0