ironiskt

vill inte hålla på att tjata men nu när jag va ute med barro så mötte jag ett par hundar :P kan ni gissa vilken storlek hunden hade som började själla och hade, om han kunnat, sprungit fram till barro? :P den lilla såklart, haha! en ättrig tax. så här man hundens matte säga "han tycker inte om stora hundar". nehe, och? ska hunden bete sig agressivt då? eller har matte kanske inte uppfostrat den tillräckligt?

nu ska jag och sara kolla på Arn 2 :D har inte sett den så det ska bli kul :) sen är det Paris Hilton BFF ikväll som jag måste se :D

käkade en stor portion sill och potatis med gräddfil och gräslök förut :D underbart!! nu ska jag dricka kallt vatten.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0