idag

idag har vi inte gjort mycket. hade tandborstkrig förut :D det va kul, haha! det slutade med att jag hade tandkräm i hela ansiktet och gustav på armarna :P vi fick sluta efter ett tag för barro skällde så mycket och blev väldans uppspelt.

ska in till linköping nu, till sara. ska sitta med henne och anna när dom pluggar. dom ska sitta i nån datasal så jag har nog också nått att göra :)

får se vad som händer ikväll. kanske utgång, kanske myskväll. lutar nog åt myskvällen :)

drog på mig lite myskläder idag. den stickade tröjan är från bikbok. och ja, jag ska göra rent linsen till nästa gång, om jag kommer ihåg :)
den andra bilden njuder jag på :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0